Obecność

Słowo "obecność" dzisiaj towarzyszy mi od rana. Trwanie, byt, przynależność, współistnienie itd. Jednym słowem "życie". To także być obok kogoś. Nawet jeśli milcząco, to jednak ktoś może czuć tę obecność. Wyłączam się i skupiam na czymś, co jest istotne dla mnie, lecz istota tego nie jest uchwytna dla innych. Z boku wygląda, jakbym patrzyła bezmyślnie w dal. Tak jednak nie jest...

***

Z zakamarków dysku wyciągam zdjęcia. Jedne są moimi ulubionymi, inne jakbym pierwszy raz widziała, ale z jednych i drugich próbuję stworzyć zupełnie nowe obrazy. Z lepszym czy gorszym efektem, jednak  mogę czuć spokój, wyciszenie. Wiem, że to potrzebne mi teraz najbardziej. 




































12 Komentarze

Dziękuję za każdy Twój komentarz 😊 🌼

  1. I to jest ta twoja droga, myślę, bardzo pięknie przetwarzasz rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, choć może się znudzić. Czas pokaże. Cieszę się, że podobają Ci się. Dzięki za komentarz.

      Usuń
    2. Mam prośbę/sugestię - nie zechciałabyś włączyć "widoku lightbox obrazu"? byłoby wygodniej ogladać:)

      Usuń
    3. No chyba nie uważasz mnie za aż takiego laika komputerowego czy blogspotowego! Opcja jest dawno włączona, ale niestety ten konkretny, dynamiczny szablon, nie obsługuje lighboxa. Coś za coś. Dawniej, przed „ulepszeniem” blogspota, to działało bez zastrzeżeń. Niestety teraz trzeba poszperać w css. Nie jest to niewykonalne, ale póki co jest jak jest.

      Usuń
  2. Zakamarki dysku przynoszą cudowne niespodzianki, jestem pełna podziwu dla każdego ujęcia, a przetworzone wedle twego talentu są jeszcze ciekawsze!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają. Bardzo dziękuję🙃

      Usuń
  3. W większości tych zdjęć jest coś mrocznego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie artystyczne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotografie, bardzo lubię. Uśmiecham się do Ciebie, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Nieustannie dziękuję za te uśmiechy. Choć wirtualne, to jakby nie... Także ściskam . Uśmiech wróci za jakiś czas. Bardzo w to wierzę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy Twój komentarz 😊 🌼