Portfolio i blog w jednym

 


                Jakiś czas temu wykupiłam domenę na swoje portfolio. Cieszyłam się, bo od zawsze chciałam stworzyć takie miejsce na moją twórczość fotograficzną. Mieć wszystkie wybrane zdjęcia w jednym miejscu, by zainteresowani, ale i ja sama, mogli od czasu do czasu zajrzeć, sprawdzić co nowego u mnie, bo obok portfolio zaczęłam także prowadzić bloga. Niestety nie był to strzał w dziesiątkę, bo praktycznie sama tam zaglądałam, a czasem pokazywałam znajomym, którzy pytali o moje zdjęcia ;)   Co rok opłaty za domenę są podnoszone, a ofertę obowiązującą od 2022 roku uznałam za zbyt drogą na portfolio, które w żaden sposób nie stanowi oferty profesjonalisty, a  jedynie osoby, która traktuje fotografię jako efekt pasji, pozwalającej dobrze spędzić wolny czas.  I tak oto wróciłam po raz  kolejny do blogowania na blogspocie. W Zakładce Portfolio będą znajdować się moje zdjęcia w ujęciu tematycznym, natomiast  zakładka Blog będzie skupiać wpisy o charakterze blogowym. Myślę, że ta zmiana okaże się bardziej trafiona.

Wordpress to otwarte oprogramowanie, w którym można stworzyć piękne strony czy blogi. Moja taka była. Niestety blogspot ma też swoje dobre i złe strony.  Wybór szablonów, zwłaszcza responsywnych, jest, wg mnie, ograniczony, ale za to łatwiej trafić na bloga.

Pokaz slajdów z linkami - screeny ze strony :



Portfolio - tematycznie:


Portfolio - przykład "Kwiaty":


Blog - wpisy:


3 Komentarze

Dziękuję za każdy Twój komentarz 😊 🌼

  1. Myślę, że to dobry pomysł; co do szablonów - sa w necie różne osoby, które tworzą szablony, może znajdziesz cos dla siebie? np. karografia.pl.
    Życzę powodzenia na nowej-starej stronie 😊 No i samego dobrego w 2022!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesują mnie szablony responsywne, z układem kaflowym, minimalistyczne, z przesuwanym sliderem. Ten, który obecnie mam zainstalowany, póki co, spełnia moje oczekiwania :) Dla Ciebie też samego dobrego w 2022 roku :) Ewo, dzięki za odwiedziny i komentarz, pierwszy :)

      Usuń
    2. Zalinkowałam, więc powinnam być na bieżąco:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy Twój komentarz 😊 🌼