12 na 12 z 2021 roku



Od kilku lat, na początku nowego roku wybieram 12 fotografii (po jednej z każdego miesiąca)  z minionego roku i taki zestaw publikuję. Bardzo trudno jest wybrać po jednej fotografii, zawsze chce się przynajmniej 2 czy 3 :) Ma to jednak swój urok, bo trzeba przepatrzeć cały rok, miesiąc po miesiącu. Na szczęście mam porządek, bo kataloguję zdjęcia w ujęciu miesięcznym i potem rocznym. 
Dotyczy to zdjęć surowych oraz już tych po edycji, które dodatkowo kataloguję tematycznie. Wybór tych 12 uważam za świetną zabawę, ale też stanową one retrospekcję, bo każde zdjęcie ma dla mnie znaczenie i przypomina mi o kimś lub o czymś.  Zapraszam do obejrzenia zdjęć i pokazu slajdów  z 2021 roku :)

Styczeń


Luty


Marzec


Kwiecień


Maj


Czerwiec


Lipiec


Sierpień


Wrzesień


Październik


Listopad


Grudzień

Zapraszam na pokaz slajdów:










2 Komentarze

Dziękuję za każdy Twój komentarz 😊 🌼

  1. Bardzo fajny pomysł, inspirujesz. No i zdjęcia piękne, jak zawsze.
    Ciekawi mnie, czy masz wśród nich takie ulubione najbardziej? Podobają mi się wszystkie, ale gdybym miała wybierać, to - listopad 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, lipiec lub sierpień, bo lubię świat w kałużach i rozmycia ICM 😊 Listopad to park wokół Willi Jünckego w Sopocie https://tinyurl.com/y69arx5d . Dzięki, a może się skusisz?

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy Twój komentarz 😊 🌼